کدام را انتخاب می‌کنید نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم؟

نظافت منزل و خانه در فرهنگ ما ایرانی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از همین سو، خدمات منزل به خصوص نظافت از پردرخواست ترین خدمات است که توسط مجموعه "خدمت از ما" ارائه می شود. اشخاصی که برای نظافت منزل (نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم) شما اعزام می‌شوند، از فیلترهای سخت گیرانه‌ای عبور می‌کنند. تا بتوانیم بهترین خدمات منزل را به شما ارائه دهیم.

 

نحوه ثبت درخواست نظافت منزل:

جهت ثبت سفارش خدمات منزل نیازی به تماس تلفنی ندارید. شما به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی و ماندن در صف انتظار پاسخگویی، درخواست خود را در سایت و یا اپلیکیشن "خدمت از ما" ثبت می‌نمایید. پس از ثبت درخواست، متخصصین حاضر در "خدمت از ما" جهت ارائه خدمات منزل برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می‌کنند.

پس از دریافت قیمت پیشنهادی شما می‌توانید به پروفایل هر یک از نظافتچی‌ها مراجعه نموده و از میزان رضایتمندی مشتریان قبلی و با توجه به قیمت پیشنهادی، نظافت منزل خود را به به نظافتچی مورد تایید خود بسپارید.

 

هدف از معرفی چند نظافتچی در خدمات نظافت منزل چیست؟

با این روشِ ارائه خدمات منزل، مجموعه "خدمت از ما" سعی در به حداقل رساندن عدم رضایت مشتریان خود دارد. شما قبل از دریافت خدمات نظافت منزل، نظرات مشتریان قبلی را مطالعه می نمایید. همچنین خود شما نیز به عنوان مشتری پس از دریافت خدمات نظافت منزل، می‌توانید به نظافتچی مربوطه رای دهید و میزان رضایتمندی خود را در قسمت نظرات و پیشنهادات ثبت نمایید.

ضمن اینکه شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از خدمات منزل دریافتی، در یک ساعت اول دریافت خدمات با پشتیبانی مجموعه "خدمت از ما" تماس حاصل فرمایید و تقاضای نظافتچی جدید نمایید.

 

zja_1.jpg

 

کدام را انتخاب می‌کنید نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم؟

بسیاری از افراد نظافت منزل توسط نظافتچی خانم را به نظافت منزل توسط نظافتچی آقا را ترجیح می دهند. به همین دلیل اغلب درخواست مشتریان نظافت منزل در مجموعه "خدمت از ما" را نظافتچی خانم تشکیل داده است.

دلیل انتخاب نظافتچی خانم توسط مشتریان دقت و توجه بیشتر در نظافت منزل است؛ اما فراموش نکنید که نظافتچی آقا در کارهای سنگین همانند دیوارشویی، پاک کردن شیشه، جابجایی وسایل سنگین و موارد مشابه مناسب تر است. بنابرین قبل از انتخاب نظافتچی توجه نمایید دقیقا می‌خواهید کدام خدمات نظافتی انجام شود.

 

دریافت خدمات نظافت منزل از "خدمت از ما" چه مزایایی دارد؟

  • دسترسی به چندین نظافتچی آموزش دیده و شرکت های نظافت منزل معتبر در کوتاه ترین زمان
  •  معرفی نیروی نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا قابل اعتماد
  •  اطمینان از آموزش و آشنایی کامل تمامی نیروها با نحو برخورد با مشتری و رعایت تمامی استانداردها
  •  دریافت هزینه بر اساس نرخ رسمی نظافت منزل و نظافت ساختمان ساختمان
  • اطلاع از قیمت خدمات نظافت منزل قبل از ثبت سفارش نهایی
  • پیگیری تیم پشتیبانی "خدمت از ما" از روند اجرای کارنظافت منزل

 

تذکرات مهم قبل از ثبت سفارش خدمات منزل که باید رعایت نمایید:

  1. درخواست نظافت منزل را حداقل 2 ساعت قبل از زمان مورد نیاز ثبت نمایید.
  2. اگر درخواست نظافتچی خانم را دارید، به یاد داشته باشید حتما یک خانم در منزل حضور داشته باشد.
  3. تهیه ابزار و مواد شستشو مانند مانند جاروبرقی، تی، مواد شوینده و موارد مشابه بر عهده مشتری می باشد.

 

منتظر دیدگاه‌های شما در بخش کامنت‌ها پیرامون نظافت منزل و خدمات منزل هستیم.

 

 

خدمت از ما یک سایت نظافت

با شروع فصل سرما همچون پاییز و زمستان، نصب پکیج یکی خدمتی است که شرکت‌ها در کنار خدمات نظافت شرکت، خواهان آن می‌شوند. خدمت از ما تلاش می‌کند تا شرکتها و متخصصین فعال در زمینه نظافت شرکت و نصب پکیج را به شرکت‌های خواهان این نوع از خدمات متصل کند. قیمت خدمت نظافت شرکت، همچون نظافت منزل، به موارد متفاوتی وابسته است. از جمله تعداد طبقات شرکت، نیاز به نظافت راه پله و پارکینگ و ... اشاره کرد. سازمان‌ها نیز با توجه به هزینه‌ی به صرفه پکیج، این روزها برای فصول سرد سال، شروع به نصب پکیج می‌کنند. در صورتی که شرکت شما دارای بالکن است، به راحتی می‌توانید نصب پکیج در فضای باز انجام بدهید و ازآن لذت ببرید. ما پیشنهاد می‌کنیم از آموزش تصویری نصب پکیج، آموزش نصب پکیج دیواری بوتان، آموزش نصب پکیج ایران رادیاتور و ... بهره نبرید.

 

نظافت شرکت:

تفاوتی ندارد نظافت شرکت بخواهید یا درخواست شرکت خدماتی نظافتی کرج، شرکت خدماتی نظافتی اصفهان یا ... کنید. به راحتی بر روی اپلیکیشن نظافت منزل خدمت از ما می‌توانید در خواست نظافت خانه خودتان را ثبت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم نظافت شرکت را در روزهایی انجام دهید که شرکت تعطیل است؛ چرا که نظافت شرکت در روزهایی که کارمندان حضور دارند، علاوه بر کاهش بازدهی کارگر نظافت، موجب کاهش بازدهی کارمندان نیز می‌شود.

 

0jxo_2.jpg.png

 

 

شماره خدمات نظافت منزل:

یکی از روش‌های ارتباطی با شرکتهای خدماتی نظافتی، تماس با شماره خدمات نظافت منزل است؛ اما شما به راحتی با نصب اپ خدمت از ما، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز خدمت مدنظر خودتان را درخواست کنید.

 

سایت نظافت:

خدمت از ما یک سایت نظافت است که چندین سال است فعالیت خودش را شروع نموده است. با مراجه به سایت نظافت خدمت از ما، با صرف 3 دقیقه می‌توانید درخواست نظافت خودتان را ثبت کنید و منتظر اعلام قیمت نظافت شرکت یا قیمت نصب پکیج (هزینه نصب پکیج) از سوی متخصصین فعال بر روی خدمت از ما شوید.

 

نصب پکیج:

نصب پکیج بسیار تخصصی است و در صورتی که توسط یک فرد مبتدی صورت بگیرد، ممکن است علاوه بر نصب نادرست پکیج، موجب ایجاد خرابی در پکیج شود. پیشنهاد ما انتخاب از میان افراد مجرب فعال در زمینه نصب پکیج است. تفاوتی نمی‌کند نصب پکیج دیواری بوتان بخواهید یا نصب پکیج ایران رادیاتور یا نصب پکیج ال جی یا ... . انتخاب یک فرد متخصص موجب آسودگی شما از نحوه نصب پکیج دیواری بوتان یا نحوه نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور در شرکت شما شود.

 

از جلمه مواردی که پیرامون نصب پکیج در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و تبریز جستجو می‌شود، عبارت هستند از:

  • آموزش تصویری نصب پکیج
  • آموزش نصب پکیج دیواری بوتان و بوش
  • نقشه نصب پکیج ایران رادیاتور و تاچی
  • نقشه نصب پکیج ایران رادیاتور
  • آموزش نصب پکیج ایران رادیاتور و ال جی

 

بخش پایانی:

امیدواریم بتوانیم برای شما بستری را فراهم بیاوریم که متخصصین، کارگران نظافت شرکت یا نظافت منزل و راه پله و مشاعات، خدمتکاران خانم جوان یا آقا و ... بتوانند مشغول به ارائه خدمات با کیفیت بالا همچون نصب پکیج و نظافت شرکت بشوند.

 

 

آگهی های رایگان

مزایای ارسال آگهی اینترنتی در مقابل تبلیغات سنتی و قدیمی بسیار زیاد می باشد.
از نظر هزینه، میزان دسترسی، بازاریابی، گستردگی و حتی فروش و تجارت، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.
در تبلیغات سنتی و قدیمی هزینه بسیار بالا است و محدودیت هایی وجود دارد که نمی توان آن را نادید گرفت. بطور مثال برای اینکه در سطح یک شهر از روش سنتی تبلیغاتی استفاده کنید، باید زمان بسیاری صرف کرده و بسیار هزینه کنید تا تبلیغات انجام شود.
اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، دیگر تبلیغات سنتی اثر بخش نیستند. در این نوع تبلیغات حداقل باید شما یک کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنید که در آن تبلیغات خود را درج کرده باشید.
سپس اقدام به پخش آنها کنید و هیچ تضمینی نیست که همه توجهی به کاتالوگ، بروشور و یا کارت چاپ شده کنند.
این نکته هم بهتر است یادآور شویم که در بازاریابی، فقط بازاریاب های مبتدی هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده می کنند. ولی یک بازاریاب حرفه ای قابلیت این را دارد که خودش توضیحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهی اینترنتی، در کمترین زمان با مناسب ترین هزینه آگهی شما در هر نقطه ای قابل رویت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نیستید. در هر زمانی می توانید آگهی خود را نشر دهید و تاثیر آن را مشاهده کنید.



مزایای درج آگهی اینترنتی:

در تبلیغات اینترنتی، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت می گیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده می کنند و یا دنبال کالایی هستند، می دانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.
این مزیت که بازدید کنندگان بهینه شده باشند از مزایایی درج آگهی اینترنتی می باشد که به هیچ وجه در بازار سنتی این فیلتر یافت نمی شود.
درج آگهی در سایت آگهی-کالا به صورت رایگان و ویژه و برجسته صورت میگیرد و تنها آگهی های ویژه شامل هزینه می باشند .

مزایای درج آگهی ویژه و برجسته نسبت به آگهی رایگان بصورت زیر می باشد:

اعتماد بیشتر کاربران به آگهی های ویژه و برجسته
درج آگهی ویژه و برجسته باعث می شود تا بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی شما کنند. زیرا درج آگهی ویژه و برجسته به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

آگهی های ویژه بسیار بیشتر از آگهی های رایگان دیده می شوند زیرا در مکان های زیر قابل مشاهده می باشند:

در صفحه اول سایت بصورت رندوم و با اولویت بیشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهی
در صفحه اول زیر گروه های مرتبط با آگهی
در کنار تمامی آگهی های رایگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهی های ویژه مرتبط

مزایای تبلیغات در فضای اینترنت:

هر رسانه تبلیغاتی کارکردهای خاص خود را دارد اما تبلیغ در فضای اینترنت دارای چند امتیاز ویژه است :
بخش عمده ای از مدیران، کارشناسان، بازرگانان و سایر فعالان کلیدی عرصه تجارت، این رسانه را به عنوان منبع شماره یک خود می شناسند.

بازخورد و نتایج تبلیغات اینترنتی به طور دقیق قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است. دلیل این امر وجود اعداد و ارقام دقیق از میزان مشاهده و کلیک تبلیغات اینترنتی توسط ابزارهای این کار است.
و با وجود چنین مزایای مهمی عملا به نسبت سایر رسانه ها ارزانتر است.

مزایای تبلیغات در سایتهای آگهی و نیازمندیها:



در میان انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغ در سایتهای آگهی و نیازمندیها ، بویژه در ایران، دارای امتیازات خاص خود می باشد:
آگهی دهنده کنترل و مدیریت مستقیم آگهی های خود را در یک فضای کاربری نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران این سایت ها دقیقا مشتریانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و به جستجوی منبع خرید خود هستند و آگهی ها را با هدف خرید بررسی می کنند.
وجود مجموعه ای از آگهی های به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده این سایتها، باعث حفظ طولانی مدت مشتری در سایت شده و احتمال مشاهده هر آگهی را بالا می برد.
معمولا برای سایتهای معتبر به دلیل حجم ترافیک بالا مورد توجه موتورهای جستجو بوده و آگهی های آنها به خوبی توسط موتورهای جستجو ثبت شده و در نتایج جستجوی آنها ظاهر می شوند.

جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

اثر دلیا اوئنز 

درباره‌ی نویسنده

دلیا اوئنز از نویسندگان سه اثر بین‌المللی و پرفروش «اشک‌های کالاهاری»، «چشم فیل» و «رازهای ساوانا» در حوزه ادبیات ناداستان است؛ این آثار شرح زندگی و تحقیقات علمی او را در آفریقا روایت می‌کنند. دلیا اوئنز موفق شد جایزه‌ی جان بُرو را برای تألیف آثارش در باب طبیعت از آن خود کند و در مجله‌های Nature,The African Journal of Ecology  و  International Wildlife آثار خود را منتشر کند. این بانوی نویسنده هم‌اکنون ساکن آیداهو است و به فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش برای کمک به مردم و حفظ حیات‌وحش زامبیا ادامه می‌دهد. رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نخستین رمان او است.

این رمان با نثر لطیف و درعین‌حال نمادین خود به ترسیم شجاعت کایا کلارک وزندگی دشوارش می‌پردازد؛ کایا دختر جوان و تنهایی است؛ خانواده‌اش او را ترک کرده‌اند و او نه‌فقط در مدرسه، نه‌فقط در شهری که در آن ساکن است، که در کل این دنیا احساس غریبی می‌کند.

مادر طبیعت دایه‌اش می‌شود و باتلاق دنجی در شمال ساحل کارولینا مأمنش. این باتلاق برای کایا تنها مکانی برای مخفی شدن نیست؛ کایا در آنجا به هیئت دختری آغازین درمی‌آید و مستقل می‌شود و در دل طبیعت وحشی پناه می‌گیرد؛ طبیعتی که به او وفادار است و خود او تجلی ذات آزاد و آرام آن است.

تا آنکه پسر جوانی پا به خلوت کایا می‌گذارد و جهان منزوی کایا به‌یک‌باره از اساس به لرزه درمی‌آید. علاوه بر این‌ها ماجرای قتل مرموز و حل‌نشده‌ی پسر موفق و دخترکَش شهر و بسیار حرف نگفته‌ی دیگر در کتاب هست که ارزش مطالعه دارد. 

گرچه می‌توان کتاب را به مشتی محکم تشبیه کرد اما باید گفت که این اثر زیبا به دستی متواضع نگاشته شده است. کتاب گرچه داستانی قوی دارد اما به همان اندازه لطیف است و در عین لذت‌بخش بودن خواننده را دیوانه می‌کند!

نثر کتاب

نثر کتاب بسیار منحصربه‌فرد است؛ نفس‌گیر است و چنان زیبا بیان‌شده که حتی در توصیف یک کرم شب‌تاب کوچک نیز از عمق و جزییات کم نگذاشته و آن‌قدر بااحساس است که خواننده را گاهی به گریه می‌اندازد.

در متن کتاب جملاتی هست که چون شعر خوانده می‌شوند و وزن غنائی آن‌ها همانند حرکت قایق بر سطح آب آرام است. کتاب گرچه نثر پرزرق‌وبرقی ندارد اما بی‌نقص است.

اوئنز به خواننده نمی‌گوید که چگونه بیندیشد؛ او به هر نکته چنان سرشار گریز میزند که خواننده حتی صدای نفس‌هایش را نیز می‌شنود. او با لحن انبوه از احساس خود خواننده را متقاعد می‌کند که جست‌وجو کند و بیابد؛ بسنجد و کشف کند و تمام این‌ها را به‌تنهایی انجام دهد.

تخیل قوی اوئنز خواننده را همان‌گونه راهنمایی می‌کند که باتلاق کیا را، و خواننده چنان ذره‌ذره‌ی داستان را تجربه می‌کند که بوی دریا را می‌شنود و طعم شیرین عشقی نوپا را بر زبان خود حس می‌کند.

سفر کیا سال‌ها به طول می‌انجامد و داستان ما را از کودکی تا دوران بلوغ و پختگی او با خود همراه می‌کند. این حقیقت که رمان در اصل قصیده‌ای است در مدح مادر طبیعت و شکوه اعجاب‌انگیز و غریزه‌ی پرورش و محافظت او، کتاب را دوچندان دوست‌داشتنی می‌کند. تمام شخصیت‌های کتاب، چه آن‌ها که سرشار از نقص‌اند و چه آن‌هایی که ذاتی رها و آزاد دارند بسیار به دل می‌نشینند. ذره‌ذره‌ی این داستان از احساس و عشق اشباع‌شده و پایان کتاب که خود ماجرای دیگری است!

شاید در برخی نقاط با خود بیندیشید که دیگر داستان رو به افول است و دیگر به اوج خود بازنمی‌گردد اما باید بگویم خود کتاب به شما ثابت خواهد کرد که تک‌تک جزییات و رویدادهای داستان درست سر جای خود هستند.

به آن‌هایی که زیبایی طبیعت گرامی داشته شده در دل یک داستان را تحسین می‌کنند، به آن‌هایی که دنبال داستانی عاشقانه هستند که هر ذره‌اش لطیف و حقیقی باشد، به آن‌هایی که چاشنی قتل و رمز و راز را در داستان می‌پسندند و به آن‌ها که به‌راستی می‌خواهند این دختر توسری‌خور داستان ما یک روز چون الماسی درخشان نگاه‌ها را به خود خیره کند باید بگویم این داستان خوراک شما است!

جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند داستان سازگاری است، داستان پایداری است، داستان امید است و عشق و تنهایی و عزم و اشتیاق و تعصب و قدرت. در این کتاب در زمان به سفر می‌پردازیم تا از داستان کایا، دختر باتلاق نشین، سر درآوریم که در حومه‌ی شهر زندگی می‌کند و مردم محلی هرگز او را هم‌سطح خود نمی‌دانند؛ او را قضاوت می‌کنند، به سخره می‌گیرند و به او زور میگویند. اما در این میان هستند کسانی که آغوش مهربانی و دوستی به روی او باز کنند و به او عشق بورزند. آخ که چقدر این کتاب خواستنی است!

این کتاب توسط نشر آموت و با ترجمه‌ی  آرتمیس مسعودی منتشر شده است که می‌توانید به‌راحتی آن‌را از سایت کاواک خریداری نمایید. مشاهده کتاب در لینک زیر :

https://www.cavack.com/Item/33876

پرفکت مانی چیست؟

 پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی، از جمله شرکت هایی است که خدماتی نظیر تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. هر شخص از هر جای جهان می تواند به راحتی برای خود اکانتی در پرفکت مانی داشته باشد و از امتیازات و خدمات بسیار زیاد این شرکت بهره ببرد.

پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که پس از تحریم های آمریکا، ایرانیان را از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است. بر همین اساس، این سامانه در ارائه خدمات به اشخاصی که در دریافت ارز از خارج از کشور و یا  پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان با مشکل مواجه هستند، خدمات ارائه می دهددر سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. از لحاظ امنیتی، هم پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی، همه ی مسائل ایمنی را برای حفظ حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما را مدیریت و تضمین می نمایند.

پرفکت مانی شرکتی مالی اعتباری، در کشور پاناما است که بر اساس قوانین آن کشور، قوانین خیلی پیچیده ای ندارد و حتی در وب سایت این سامانه بخشی برای فارسی زبانان نیز موجود است و شما می توانید به راحتی امور مربوط به خرید و فروش پرفکت مانی را از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

nma_d12.gif

ووچر پرفکت مانی

 

 

خرید و فروش پرفکت مانی و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر

سام اکسچنجر، یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی است. شما می توانید با داشتن حسابی در پرفکت مانی، از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت با امنیت بالا خدمات ارزهای دیجیتال را به کاربران عرضه می کند.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

تا پیش از این، در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. ولی امروزه این امر تقریبا ، منسوخ شده و جای خود را به ووچرها داده است. در حقیقت ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

سام اکسچنجر جهت ایجاد ووچر پرفکت مانی و انجام تبادلات مالی ، یاریگر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانی خود را تهیه نمایید.

خرید و فروش پرفکت مانی در سام اکسچنجر :

4ct_d13.jpg

خرید و فروش پرفکت مانی در سام اکسچنجر

سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانی را، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید . علاوه بر آن همانطور که گفته شد در این سایت خدمات خرید و فروش پرفکت مانی به مشتریان ارائه می شود. چرا که ایجاد یک ووچر در پرفکت مانی، ممکن است همراه با دردسرهایی برای کاربران باشد.

برای خرید و و فروش پرفکت مانی ، کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید. در این سایت فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام می شود. همچنین تمام اطلاعات هویتی شما نزد این کاملا ً محرمانه خواهد بود. علاوه برآن لازم به ذکر است که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر، رضایت کاربران از ارائه خدمات است. چرا که مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانی به این سایت مراجعه می کنند.